Rejestracja firmy w BenefitClub

1. Czym jest BenefitClub? czytaj

BenefitClub.pl łączy stałych klientów i dobre firmy.

W BenefitClub każda firm, także Twoja, może w prosty i tani sposób stworzyć własny program dla stałych klientów (program lojalnościowy).

Możesz wybrać rodzaj programu Twojej firmy. Indywidualnie określasz zasady zbierania punktów w Twoim programie, tworzysz także swój własny katalog nagród. Klientów możesz nagrodzić na przykład bonem wartościowy do wykorzystania w Twojej firmie, dodatkowym rabatem, konkretnym produktem z Twojej oferty lub dowolną inną nagrodą.

Programy lojalnościowy różnych firm są połączone poprzez portal BenefitClub.pl, w którym klienci mogą zapoznać się z warunkami programów poszczególnych firm. Wspólna dla programów wszystkich firm jest także karta BenefitClub.

Ważne!
BenefitClub nie jest programem lojalnościowy! Jest to narzędzie do tworzenia własnego programu i nagradzania tylko i wyłącznie własnych klientów. Zbieranie w różnych firmach punkty nie łączą się! Klient nie może otrzymać nagród w Twoim programie w zamian za punkty otrzymane za zakupy w innych firmach.

Poza stworzeniem programu dla stałych klientów BenefitClub umożliwi Twojej firmie:

  • zamówienie profesjonalnych kart stałego klienta z kodem kreskowym i logo lub nazwą Twojej firmy,
  • utrzymanie kontaktu z klientami poprzez e-mail oraz sms (możesz przesłać klientom informację o aktualnościach, nowościach, czy promocjach w twojej firmie),
  • stworzenie strony Dobrej Firmy na portalu BenefitClub.pl oraz prezentację swojej oferty potencjalnym, nowym klientom.

Program firmy stworzony w ramach BenefitClub obsługiwany jest przez Twoją firmę tylko i wyłącznie przez Internet, przez przeglądarkę WWW. Aby uruchomić swój własny program wystarczy zwykły laptop lub netbook/tablet z dostępem do Internetu. Nie jest potrzebna instalacja żadnego oprogramowania, ani jego późniejsze aktualizacje – dzięki temu uruchomienie własnego programu lojalnościowego stało się jeszcze prostsze!


2. Jak zarejestrować firmę w BenefitClub i stworzyć własny program dla stałych klientów? czytaj

Aby rozpocząć korzystnie z BenefitClub i uruchomić swój własny program dla stałych klientów (lojalnościowy) należy przede wszystkim zarejestrować swoją firmę w portalu, można tego dokonać na tej stronie: Rejestracja firmy. Po rejestracji należy wykonać następujące czynności:

  • Stworzyć projekt swojej własnej karty stałego klienta poprzez naniesienie swojego logo lub nazwy firmy na jeden z gotowych projektów kart oraz zamówić karty w serwisie BenefitClub.pl.
  • Podać pełne dane swojej firmy oraz dodać krótki opis jej oferty.
  • Wybrać rodzaj programu dla stałych klientów oraz ustalić jego zasady.

Uwaga: każda z powyższych czynności jest niezbędna do rozpoczęcia działania programu dla stałych klientów. Przed uzupełnieniem danych firmy, czy zamówieniem kart, nie będziesz mógł rejestrować swoich klientów w programie.

Rekomendujemy rozpoczęcie procesu rejestracji w portalu od stworzenia projektu oraz zamówienia kart stałego klienta. Karty dla każdej firmy rejestrującej się w BenefitClub produkowane są indywidualnie. Ich produkcji i dostawa do Państwa firmy może zająć do 3 tygodni. Okres oczekiwania na karty można wykorzystać na uzupełnienie danych o firmie oraz konfigurację i wybór rodzaju programu.

Po wykonaniu powyższych czynności można rozpocząć rejestrowanie klientów oraz naliczanie im punktów.


3. Ile kosztuje korzystanie z BenefitClub przez firmę? czytaj

Sama rejestracja w BenefitClub jest darmowa. Przez pierwsze 3 miesiące każda firma może korzystać z BenefitClub bez abonamentu.

Jednak przed uruchomieniem własnego programu dla stałych klientów oraz przed rozpoczęciem rejestrowania klientów we własnym programie należy zamówić na stronie BenefitClub.pl karty stałego klienta. Karty są produkowane indywidualnie dla każdej firmy. Ceny kart można znaleźć tutaj: Cennik.

Poniżej znajdują się wszystkie koszty związane z korzystaniem z BenefitClub:

  • abonament miesięczny w kwocie 79 złotych netto plus 23% VAT,
  • opłata za produkcję oraz dostawę kart stałego klienta,
  • opłaty za przeprowadzenie mailingu SMS oraz e-mail do klientów zarejestrowanych w Państwa firmie (opłata pobierana jest tylko od ilości wysłanych wiadomości, jeżeli firma nie organizuje mailingów, to nie ponosi żadnych kosztów).

Wysokości wszystkich opłata można znaleźć w Cenniku, zasady naliczania opłat opisane są w punkcie numer 6 Regulaminu.

W rozliczeniach z firmami BenefitClub stosuje następujące zasady:

  • Korzystanie z BenefitClub nie wiąże się ze zobowiązaniami okresowymi – w każdym momencie można zrezygnować na zasadach opisanych w Regulaminie.
  • Nie ma żadnych ukrytych kosztów. Opłaty liczymy tylko i wyłącznie według stawek znajdujących się w Cenniku.

4. Jak długo mogę korzystać z BenefitClub bez płacenia abonamentu? czytaj

Okres bez opłaty abonamentowej liczony jest od dnia wysłania do Państwa firmy kart stałego klienta.

W prosty sposób można przedłużyć okres bez płacenia abonamentu, a także otrzymać atrakcyjne nagrody. Wystarczy polecić BenefitClub zaprzyjaźnionej firmie w ramach Programu Promocji BenefitClub.

Z Programem Promocji BenefitClub można zapoznać się w zakładce „Zaproś firmę do BenefitClub” dostępnej w profilu Twojej firmy.


5. Co to jest profil Dobrej Firmy? czytaj

Każda firma rejestrująca się w BenefitClub tworzy profil Dobrej Firmy, w którym może informować potencjalnych klientów o swojej ofercie. Klienci posiadający kartę BenefitClub preferują zakupy w firmach zarejestrowanych w naszym serwisie! Poza tym uważamy, iż warto promować firmy posiadające wielu stałych klientów, a takie właśnie firmy są zarejestrowane w BenefitClub.

Profil Dobrej Firmy ułatwia pozyskania nowych stałych klientów.

Profil firmy, a także portal BenefitClub.pl, pełnią także inną istotną rolę. Każdy klient może zapoznać się tam z korzyściami wynikającymi z bycia stałym klientem danej firmy w jasny i przejrzysty sposób.

Tworzenie i zamawianie kart stałego klienta

1. Jak stworzyć własną kartę BenefitClub? czytaj

Kartę z logo lub nazwą swojej firmy możesz stworzyć na jeden z dwóch sposobów:

  • Za pośrednictwem konfiguratora kart dostępnego on-line po zalogowaniu się na stronie BenefitClub.pl.
  • W programie graficznym na podstawie dostępnych szablonów kart. Szablony dostępne są w formatach programów Photoshop, Adobe Ilustrator, Corel Draw.

Konfigurator sprawdzi się, gdy format naszego logo pasuje do karty bez konieczności jego dodatkowych zmian.

  • Konfigurator karty zalecany jest także gdy chcemy nanieść na kartę tylko nazwę firmy w postacie tekstu.
  • Uwaga: konfigurator obsługuje następujące rodzaje plików: JPG, PNG, GIF. Należy stosować pliki o wysokiej rozdzielczości, co najmniej 300 dpi.

Drugą opcją jest stworzenie karty na podstawie dostępnych szablonów.

  • Ta opcja jest polecana w sytuacji, gdy logo firmy wymaga modyfikacji lub niezbędne są niestandardowe rozwiązania w celu dostosowania logo do wybranego projektu karty.
  • Aby modyfikować szablon karty niezbędna jest umiejętność obsługi programu graficznego, lub zlecenie modyfikacji szablonu osobie posiadającej taką wiedzę (zazwyczaj jest to grafik lub informatyk obsługujący Twoją firmę).

2. Jak korzystać z konfiguratora kart (pierwszy sposób tworzenia karty)? czytaj

W konfiguratorze kart można nanieść na kartę:

  • nazwę firmy w postaci tekstu,
  • nanieść logo firmy w postaci pliku graficznego

Możesz wybrać kolor tekstu, jego położenie na karcie oraz czcionkę. Tekst można nanieść tylko i wyłącznie na część karty przeznaczoną na personalizację.

Można także wgrać własne logo w postaci pliku graficznego. Konfugurator obsługuje następujące formaty plików graficznych: JPG, GIF, PNG, TIFF. Inne formaty nie są obsługiwane. Zaleca się stosować pliki o dużej rozdzielczości (co najmniej 300 dpi).

Po wgraniu pliku można w konfiguratorze zmienić jego pozycję (w pionie lub poziomie) oraz wielkość. Jeżeli plik z logo nie pasuje do projektu karty to należy zmodyfikować plik w programie graficznym i ponownie załadować go do konfiguraotra lub skorzystać z drugiej opcji tworzenia karty, tj. szablonów kart.

Po zakończeniu edycji karty należy kliknąć na przycisk „Zapisz projekt karty”. Po zapisaniu projektu możliwe jest zamówienie wybranej ilości kart.

Uwaga: Po złożeniu zamówienia produkcji kart nie jest możliwa modyfikacja projektu graficznego.


3. Jak skorzystać z szablonów kart dostępnych w formatach Photoshop, Adobe Illustrator i Corel Draw (drugi sposób tworzenia kart)? czytaj

Szablony można ściągnąć ze strony „Zamów kartę i materiały” w zakładce „Twój program”, dostępnej po zalogowaniu się w serwisie. Należy wybrać i modyfikować tylko jeden plik szablonu (w jednym formacie). Szablon karty można ściągnąć ze strony BenefitClub, zmodyfikować szablon osobiście lub przesłać do informatyka lub grafika obsługującego Państwa firmę. Osoba modyfikująca szablony musi posiadać podstawową umiejętność obsługi wybranego programu graficznego.

Ważne! w modyfikacji szablonów kart obowiązują następujące zasady:

  • Możliwe jest nanoszenie nazwy firmy, logo lub innych informacji tylko i wyłącznie na wyznaczony przez linię pomocniczą tzw. obszar edycji (obszar w górnym lewym rogu na awersie karty).
  • Zabronione są jakiekolwiek ingerencje w kolor karty, czy elementy znajdujące się poza obszarem edycji.
  • Nanoszone elementy nie powinny stykać się z linią pomocniczą!
  • Stosuj tylko i wyłącznie paletę kolorów CMYK
  • Nanoś tylko czcionki w krzywych w wielkości nie mniejszej niż 8 pkt.
  • Nanoszone elementy (pliki graficzne) powinny być w dużej rozdzielczości (min. 300 dpi.).
  • Unikaj cieni i bardzo drobnych elementów, które mogę zostać źle wydrukowane.
  • Modyfikuj tylko jeden, wybrany format szablonu.

Po naniesieniu swoich zmian na pole przeznaczone na logo Państwa firmy zmodyfikowaną kartę należy przesłać na adres: karta@benefitclub.pl. Wiadomość e-mail powinna zawierać nazwę Państwa firmy.

Po przesłaniu projektu karty otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający zaakceptowanie projektu. Po akceptacji projektu będzie on widoczny w sekcji „Zamów karty i materiały” pod nagłówkiem „Twoja karta stałego klient”. Następnie należy zamówić karty stworzone według swojego projektu.

Jeżeli projekt będzie wykonany niezgodnie z zasadami modyfikacji szablonów kart, otrzymacie Państwo informację o tym w zwrotnej wiadomości e-mail. Będzie ona także zawierać informację, jak poprawnie zmodyfikować szablon.

Uwaga: Po złożeniu zamówienia produkcji kart nie jest możliwa modyfikacja projektu graficznego.


4. Jakie są zasady edycji szablonów Kart BenefitClub? czytaj

Karty dostępne w szablonach mają naniesione linie pomocnicze (przerywane linie w kolorze szarym). Linie pomocnicze naniesione są na pliki w formatach Photoshop i Corel Draw.

Linia pomocnicza zewnętrzna oznacza rzeczywisty kształt karty. Linia wewnętrzna (mniejsze pole w lewym górnym rogu karty) wyznacza obszar edycji, na który możesz nanieść nazwę firmy, jej logo, lub inne informacje. Linie pomocnicze nie będą widoczne w finalnym projekcie karty.

Zasady edycji szablonów Kart BenefitClub:

  • Możliwe jest nanoszenie nazwy firmy, logo lub innych informacji tylko i wyłącznie na wyznaczony przez linię pomocniczą tzw. obszar edycji.
  • Zabronione są jakiekolwiek ingerencje w kolor karty, czy elementy znajdujące się poza obszarem edycji.
  • Nanoszone elementy nie powinny stykać się z linią pomocniczą!
  • Stosuj tylko i wyłącznie paletę kolorów CMYK
  • Nanoś tylko czcionki w krzywych w wielkości nie mniejszej niż 8 pkt.
  • Nanoszone elementy (pliki graficzne) powinny być w dużej rozdzielczości (min. 300 dpi.).
  • Unikaj cieni i bardzo drobnych elementów, które mogę zostać źle wydrukowane.
  • Modyfikuj tylko jeden, wybrany format szablonu.

5. Co to jest zasada Jednej Karty? czytaj

W BenefitClub może się zarejestrować wiele firm z jednego miasta i stworzyć wiele odrębnych programów, ale jeden klient może mieć tylko i wyłącznie jedną kartę wydaną za pośrednictwem BenefitClub.

W praktyce wygląda to tak, iż firma, która zarejestrowała klienta jako pierwsza wydaje mu kartę ze swoim logo. Gdy ten sam klient postanowi zarejestrować się w programie lojalnościowym innej firmy to nie otrzymuje on kolejnej karty stałego klienta, jest on rejestrowany i identyfikowany przy użyciu karty, którą już posiada. Może się więc zdarzyć tak, iż Twoja firma zarejestruje klienta z kartą wydaną przez inną firmę, lub na odwrót.

Zasada Jednej Karty przynosi liczne korzyści Państwa firmie, a także Państwa klientom:

  • Zapewnia dodatkową promocję Państwa firmy. Nowi klienci preferują firmy akceptujące karty BenefitClub.
  • Jest ona ukłonem w stronę wymagań klientów, prowadzi do ograniczenia ilości kart posiadanych przez klienta,
  • Ułatwia oraz poprawia jakość obsługi klienta (rejestracja w swoim programie klienta już posiadającego kartę jest niezwykle prosta i szybka).
  • Ogranicza koszty, gdyż potrzebnych jest mniej plastikowych kart.

Zasada Jednej karty to kompromis, który opłaca się wszystkim!

Więcej o zasadzie Jednej Karty można przeczytać tutaj: Zasada Jednej Karty


6. Ile kosztuje stworzenie i zamówienie kart? Jakie są zasady składania zamówienia? czytaj

Dostarczamy karty w rozmiarze zgodnym z normą ISO, tj. karty plastikowe o wymiarach standardowej karty bankomatowej, drukowane w pełnym kolorze, z kodem kreskowym oraz unikalnym numerem karty, z naniesionym logo lub nazwę Twojej firmy.

Karty dostarczamy w zestawach. Możesz wybrać ilość kart odpowiadającą Twoim potrzebom.

- 250 sztuk – 1,20 pln netto za sztukę (300 pln netto za zestaw, 369,50 PLN Brutto)
- 500 sztuk – 1,10 pln netto za sztukę (550 pln netto za zestaw, 676,50 PLN brutto)
- 1 000 sztuk – 1 pln netto za sztukę (1 000 pln netto za zestaw, 1 230 PLN Brutto).

Do każdego zamówienia doliczamy koszt wysyłki kurierem w wysokości 20 złotych brutto.

Karty można zamówić po rejestracji w BenefitClub.

Zasady zamawiania kart:

  • Jeżeli tworzysz kartę na podstawie szablonów, musi być ona zgodna z zasadami edycji szablonów kart, szczegółowo opisanymi w jednym z powyższych punktów.
  • Jeżeli projekt Twojej karty będzie niemożliwy do wydrukowania ze względów technicznych, to zostaniesz o tym poinformowany. Jeżeli uprzednio opłaciłeś zamówione karty, twoja płatność zostanie zwrócona.
  • Zamówienie kart zostaje złożone po opłaceniu przelewem kosztu zamówionych kart.
  • Termin produkcji i dostawy kart wynosi do 3 tygodni.
  • Po złożeniu zamówienia nie jest możliwa modyfikacja projektu graficznego.
  • Odcienie kolorów zamówionych kart mogą nieznacznie różnić się od tych, które są widoczne na ekranie komputera.
  • BenefitClub przesyła tylko i wyłącznie faktury w formie elektronicznej. Nie przesyłamy faktur pocztą, nie dołączamy faktury do wysyłanych kart!

Czytnik kodów kreskowych
Każda karta ma kod kreskowy oraz unikalny numer karty. Do obsługi można zamówić dodatkowo czytnik kodów kreskowych lub wykorzystać czytnik kodów kreskowych już funkcjonujący w firmie. Posiadanie czytnika kodów kreskowych nie jest jednak konieczne ani obowiązkowe, gdyż możliwa jest identyfikacja po numerze karty lub z wykorzystaniem danych osobowych klienta.


7. Jak długo trwa dostawa kart? czytaj

Dostawa kart może trwać do 3 tygodni. Karty dla każdej firmy są unikalne i każda partia kart produkowana jest indywidualnie, dlatego termin dostawy kart wynosi do 3 tygodni, może on jednak ulec skróceniu. Jeżeli przesłany projekt karty będzie wymagał zmian lub poprawek, odpowiednio wydłuży to termin dostawy.


8. Czy muszę zamówić czytnik kodów kreskowych? czytaj

Nie. Posiadanie czytnika nie jest konieczne.

Jednak identyfikacja klientów przy użyciu czytnika kodów kreskowych jest najszybszym i najprostszym sposobem. Alternatywnymi metodami identyfikacji klienta jest ręczne wprowadzenie w systemie numeru karty klienta lub identyfikacja po danych osobowych klienta, które można wprowadzić w wyszukiwarkę klientów.


9. Jakie są zasady zwrotu/reklamacji kart? czytaj

Jeżeli karty klienta posiadają wady lub są źle wydrukowane należy skontaktować się z BenefitClub drogą elektroniczną pod adresem mailto:reklamacje@benefitclub.pl. Należy przesłać wszystkie wymagane informacje, zdjęcia, które pomogą w rozpatrzeniu reklamacji.

Uwaga!
BenefitClub nie uwzględnia reklamacji wynikających z niezadowolenia z projektu graficznego kart, co spowodowane jest faktem, że firma sama wybiera projekt graficzny i go personalizuje. Zamawiając karty firma musi podjąć świadomą i ostateczną decyzję co do wyglądu karty. BenefitClub nie uwzględnia reklamacji wynikających z różnic w odcieniach kolorów. Proszę pamiętać, iż kolory karty widoczne na ekranie komputera mogą różnić się od karty przygotowanej przez drukarnię.

Tworzenie i edycja własnego programu dla stałych klientów

1. Co muszę zrobić, zanim rozpocznę tworzenie własnego programu lojalnościowego? czytaj

Przed rozpoczęciem tworzenia własnego programu należy zamówić karty stałego klienta w portalu BenefitClub, uzupełnić dane oraz opis firmy. Następny należy wybrać rodzaj programu oraz dokonać jego konfiguracji.

Każda z powyższych czynności jest niezbędna, aby rozpocząć rejestrację klientów we własnym programie lojalnościowy.

Polecamy, aby rozpocząć tworzenie własnego programu od zamówienia kart, gdyż ich produkcja i dostawa może trwać nawet 3 tygodnie. W czasie oczekiwania na karty można skonfigurować program lojalnościowy i dodać pełny opis firmy.


2. Jak są rodzaje programów lojalnościowych? Jak wybrać odpowiedni do specyfiki swojego biznesu? czytaj

W BenefitClub można wybrać jeden z poniższych rodzajów programów:

  • Program Punktowy
  • Program Nagradzamy Zakupy
  • Program Rabatowy

Program Punktowy jest najpopularniejszym z programów, gdyż jest najbardziej elastyczny, a także w sposób bezpośredni uzależnia otrzymanie nagrody od poziomu wydatków Klienta w Twojej firmie. W przypadku niektórych firm korzystny będzie wybór programu Nagradzamy Zakupy lub program Rabatowy.

Pełny opis poszczególnych rodzajów programów znajduje się poniżej.

Program Punktowy

W Programie Punktowym klienci otrzymują punkty za zakupy w Twojej firmie. Zasady zbierania punktów, nagrody oraz zasady odbierania nagród przez klientów określasz indywidualnie.

Szczegółowe zasady Programu Punktowego:

  • Klient otrzymuje punkty w zależności od wartości zakupów dokonanych w Twojej firmie.
  • Możesz indywidualnie określić, ile punktów klient otrzyma za każdą wydaną złotówkę (tzw. przelicznik punktów). Możesz ustalić jeden lub dwa różne przeliczniki punktów dla dwóch różnych grup produktów lub usług.
  • Samodzielnie określasz nagrody, które mogą otrzymać Twoi klienci (może to być bon wartościowy do wykorzystania w Twojej firmie, rabat, konkretny produkt z Twojej oferty lub dowolna inna nagroda). Twój własny katalog nagród zależy tylko i wyłącznie od twoich potrzeb biznesowych oraz możliwości. Klienci odbierają nagrody podczas wizyty w Twojej firmie. BenefitClub nie zajmuje się logistyką nagród.
  • Możesz określić szczegółowe zasady swojego programu poprzez napisanie jego regulaminu. Możesz w nim określić szczegółowe warunki rejestracji nowych klientów, warunki zbierania punktów, czy też przyznawania i odbioru nagród.

Program Nagradzamy Zakupy

W programie Nagradzamy Zakupy obowiązuje zasada, iż za jeden zakup klienta, otrzymuje on jeden punkt w programie. Rodzaj nagradzanych zakupów określasz indywidualnie, może to być na przykład zakup konkretnego produktu lub zakup produktu z danej kategorii.

Program Nagradzamy Zakupy nadaje się szczególnie dla firm specjalizujących się w jednej grupie produktów lub usług (np. korty tenisowe, bar kanapkowy, plac zabaw dla dzieci, solarium, etc.).

Szczegółowe zasady Programu Nagradzamy Zakupy:

  • Klient otrzymuje jeden punkt w programie za dokonanie jednego zakupu.
  • Rodzaj premiowanego zakupu określasz indywidualnie.
  • Opcjonalnie możesz określić minimalną kwotę rachunku nagradzaną w Programie.
  • Samodzielnie określasz nagrody, które mogą otrzymać Twoi klienci. Twój własny katalog nagród zależy tylko i wyłącznie od twoich potrzeb biznesowych oraz możliwości. Klienci odbierają nagrody podczas wizyty w Twojej firmie. BenefitClub nie zajmuje się logistyką nagród.
  • Możesz określić szczegółowe zasady swojego programu poprzez napisanie jego regulaminu. Możesz w nim określić szczegółowe warunki rejestracji nowych klientów, warunki zbierania punktów, czy też przyznawania i odbioru nagród.

Program Rabatowy

W programie rabatowym Klienci posiadający Twoją kartę stałego klienta otrzymują ustalony przez Ciebie rabat na zakupy w Twojej firmie.

Szczegółowe zasady Programu Rabatowego:

  • Indywidualnie określasz wysokość rabatu, który przyzna Klientom.
  • Nie przyznajesz klientom nagród, w zamian udzielasz im rabatu na zakupy. Możesz jednak aktywnie korzystać z innych funkcji Benefitclub, na przykład z możliwości wysyłania wiadomości promocyjnych do swoich klientów (sms lub e-mail).
  • Firma może także prowadzić ewidencję swoich klientów oraz ich wydatków w programie. Informacje te Twoja firma może wykorzystać przy organizacji promocji lub mailingu sms/e-mail.

3. Jak wypełnić formularz tworzenia Programu Punktowego? czytaj

Wypełniając formularz pamiętaj, iż Twoi klienci będą czytać i analizować zasady Twojego programu. Powinieneś poświęcić dużo uwagi, aby wypełnić formularz w sposób jednoznaczny i jasny dla klientów.

Nazwa Twojego programu

Zarówno nazwa, jak i krótki opis programu powinny przemawiać do klientów, zachęcać ich do wzięcia udziału w Twoim programie. Informacje tu zawarte to komunikaty marketingowe.

Nazwa programu może nawiązywać do Państwa działalności, współgrać z nią. Poniżej znajdują się kreatywne przykłady nazw programów, które mogą posłużyć za inspirację:

- Program „Punkty Piękna” – program salonu kosmetycznego.
- Program „Nagradzamy zdrowie” – program fitness klubu.
- Program „ Zbieraj punkty z firmą XYZ” – przykładowa nazwa programu dowolnej firmy.

Wymyślając nazwę programu możesz puścić wodze wyobraźni, lub możesz wybrać stonowaną nazwę, zawierającą nazwę Twojej firmy, na przykład „Program firmy XYZ”.


Krótki opis Twojego programu

Krótki opis programu powinien komunikować główne zasady Twojego programu, a także zachęcać klientów do wzięciu udziału w programie. Możesz zamieścić w krótkim opisie programu takie zwroty, jak:

- „W naszym programie otrzymasz 2 punkty za każdą wydaną złotówkę”
- „Za zakupy w naszej firmie możesz otrzymać cenne nagrody”
- „Zachęcamy wszystkich klientów do odwiedzenia naszej firmy i rejestracji w programie”.

Pamiętaj, iż w tym polu nie powinieneś opisywać wszystkich zasad programu, tylko komunikować to, co najważniejsze.


Przeliczniki w Programie Punktowym

W programie punktowym możesz określać przeliczniki, czyli sposób przeliczania wydatków na punkty.

W pierwszym polu ustawiania przelicznika wpisz na jaki zakres produktów obowiązuje dany przelicznik. Na przykład „za każdą złotówkę wydaną na dowolny produkt z naszej oferty otrzymasz 2 punkty” lub „za każdą złotówkę wydaną na dowolny produkt z kategorii XYZ otrzymasz 3 punkty”.

W drugim polu wpisz wartość przelicznika.

Wartości przeliczników.

Przelicznik o wartości „1” oznacza, iż za jedną wydaną złotówkę klient otrzyma 1 punkt w programie Twojej firmy. Przelicznik o wartości „2” oznacza, iż klient otrzyma 2 punkty za każdą wydaną złotówkę.

Jeden lub dwa przeliczniki

W programie możesz określić maksymalnie dwa różne przeliczniki, dla dwóch różnych grup produktów. Poniższy przykład salonu kosmetycznego zademonstruje sposób przeliczania punktów w przypadku dwóch przeliczników.

Salon kosmetyczny ma wyższą marżę na usługach kosmetycznych, niż na sprzedaży produktów, którą także prowadzi. Właścicielka salonu postanowiła zatem ustalić przelicznik o wartości „2” na usługi kosmetyczne i przelicznik o wartości „1” na sprzedaż produktów. Jeżeli klient wyda w salonie 100 złotych na usługi kosmetyczne, to otrzyma w programie 200 punktów. Jeżeli wyda 100 złotych na produkty kosmetyczne, to otrzyma 100 punktów w programie.


Przeliczniki a naliczanie punków w programie.

Dzięki przelicznikom naliczanie punktów dla klientów jest bardzo proste. Wystarczy wpisać w systemie kwotę z rachunku klienta, a automatycznie zostanie zapisana odpowiednia ilość punktów na koncie klienta. Dotyczy to zarówno jednego, jak i dwóch przeliczników.


Lista nagród

Możesz ustanowić jedną nagrodę w swoim programie, lub dodać wiele nagród. Możesz określić następujące atrybuty nagrody:

  • Nazwa nagrody
  • Wymagana liczba punktów
  • Opis lub uwagi do nagrody
  • Zdjęcie lub grafika symbolizująca nagrodę

Nie musisz dodawać nagród w kolejności odpowiadającej ilości punktów (np. na początek możesz dodać nagrodę za 200 punktów, a następnie za 100 punktów), w profilu Twojej firmy wyświetlą się one i tak we właściwej kolejności.

Warto także dodać zdjęcia lub grafikę symbolizującą nagrodę. Dzięki temu Twoje nagrody będą zdecydowanie lepiej się prezentowały.

Przykładowe nagrody, które możesz ustawić w swoim programie:

  • Bon wartościowy do wykorzystania w Twojej firmie.
  • Konkretny produkt z oferty Twojej firmy.
  • Dodatkowy rabat do wykorzystania w Twojej firmie.
  • Dowolny upominek lub gadget nie będący w ofercie Twojej firmy, na przykład gadget elektroniczny.

Pełny opis zasad obowiązujących w programie (regulamin)

W tym polu powinieneś opisać wszystkie zasady Twojego programu. Jeżeli w zbieraniu punktów, czy odbieraniu nagród są jakiekolwiek ograniczenia lub obowiązują szczegółowe zasady, to powinieneś je tutaj opisać. Możesz dodać dowolne zasady, na przykład dodatkowe warunki w rejestracji nowych klientów (np. minimalna kwota wydatków), dodatkowe ograniczenia co do zasad naliczania punktów (wyłączenie wybranych produktów, ustalenie kwoty minimalnej) lub ograniczenia w odbieraniu nagród.

W tym miejscu możesz powtórzyć informacje, które podałeś wypełniając wcześniejsze pola (krótki opis programu, lista nagród, etc.). W poprzednich polach powinieneś skoncentrować się na komunikacji marketingowej. Tutaj powinieneś uszczegółowić poprzednie komunikaty.


4. Jak działają przeliczniki w programie punktowym? Jak je ustawić? czytaj

W programie punktowym możesz określać przeliczniki, czyli sposób przeliczania wydatków na punkty.

W pierwszym polu ustawiania przelicznika wpisz na jaki zakres produktów obowiązuje dany przelicznik. Na przykład „za każdą złotówkę wydaną na dowolny produkt z naszej oferty otrzymasz 2 punkty” lub „za każdą złotówkę wydaną na dowolny produkt z kategorii XYZ otrzymasz 3 punkty”.

W drugim polu wpisz wartość przelicznika.

Wartości przeliczników.

Przelicznik o wartości „1” oznacza, iż za jedną wydaną złotówkę klient otrzyma 1 punkt w programie Twojej firmy. Przelicznik o wartości „2” oznacza, iż klient otrzyma 2 punkty za każdą wydaną złotówkę.

Jeden lub dwa przeliczniki

W programie możesz określić maksymalnie dwa różne przeliczniki, dla dwóch różnych grup produktów. Poniższy przykład salonu kosmetycznego zademonstruje sposób przeliczania punktów w przypadku dwóch przeliczników.

Salon kosmetyczny ma wyższą marżę na usługach kosmetycznych, niż na sprzedaży produktów, którą także prowadzi. Właścicielka salonu postanowiła zatem ustalić przelicznik o wartości „2” na usługi kosmetyczne i przelicznik o wartości „1” na sprzedaż produktów. Jeżeli klient wyda w salonie 100 złotych na usługi kosmetyczne, to otrzyma w programie 200 punktów. Jeżeli wyda 100 złotych na produkty kosmetyczne, to otrzyma 100 punktów w programie.



Przeliczniki a naliczanie punków w programie.

Dzięki przelicznikom naliczanie punktów dla klientów jest bardzo proste. Wystarczy wpisać w systemie kwotę z rachunku klienta, a automatycznie zostanie zapisana odpowiednia ilość punktów na koncie klienta. Dotyczy to zarówno jednego, jak i dwóch przeliczników.


5. Jak wypełnić formularz tworzenia Programu Nagradzamy Zakupy? czytaj

Wypełniając formularz pamiętaj, iż Twoi klienci będą czytać i analizować zasady Twojego programu. Powinieneś poświęcić dużo uwagi, aby wypełnić formularz w sposób jednoznaczny i jasny dla Klientów.

Podstawową programu Nagradzamy Zakupy jest zasada, iż jeden zakup klienta, to jeden punkt w Twoim programie.

Nazwa Twojego programu

Zarówno nazwa, jak i krótki opis programu powinny przemawiać do klientów, zachęcać ich do wzięcia udziału w Twoim programie. Informacje tu zawarte to komunikaty marketingowe.

Nazwa programu może nawiązywać do Państwa działalności, współgrać z nią. Poniżej znajdują się kreatywne przykłady nazw programów, które mogą posłużyć za inspirację:

  • Program „Punkty Piękna” – program salonu kosmetycznego.
  • Program „Nagradzamy zdrowie” – program fitness klubu.
  • Program „ Zbieraj punkty z firmą XYZ” – przykładowa nazwa programu dowolnej firmy.

Wymyślając nazwę programu możesz puścić wodze wyobraźni, lub możesz wybrać stonowaną nazwę, zawierającą nazwę Twojej firmy, na przykład „Program firmy XYZ”.


Krótki opis Twojego programu

Krótki opis programu powinien komunikować główne zasady Twojego programu, a także zachęcać klientów do wzięciu udziału w programie. Możesz zamieścić w krótkim opisie programu takie zwroty, jak:

- „W naszym programie otrzymasz jeden punkt za każdy zakup”
- „Za zakupy w naszej firmie możesz otrzymać cenne nagrody”
- „Zachęcamy wszystkich klientów do odwiedzenia naszej firmy i rejestracji w programie”.

Pamiętaj, iż w tym polu nie powinieneś opisywać wszystkich zasad programu, tylko komunikować to, co najważniejsze.


Pole „W programie nagradzamy”.

Jeżeli wybrałeś program „Nagradzamy Zakupy”, to musisz w tym polu dokładnie określić rodzaj nagradzanego zakupu. Pamiętaj, iż jeden zakup klienta, to jeden punkt w programie. Możesz zatem w tym polu przyznać nagrodę za zakup produktu z wybranej kategorii, konkretnego produktu lub za dowolny zakup w Twojej firmie z opcjonalną kwotą minimalną.

Przykład wypełnienia pola „w programie nagradzamy”. Jeżeli ustaliłeś jako nagradzany zakup: „zakup dowolnej kanapki”, to 10 punktów oznacza zakup 10 dowolnych kanapek. W powyższym przykładzie możesz na przykład ustalić nagrodę „11 kanapka gratis”.


Kwota minimalna.

W przypadku programu Nagradzamy Zakupy możesz ustalić minimalną kwotę, którą klienci muszą wydać, aby otrzymać punkt w Twoim programie. Pole to dostępne jest tylko i wyłącznie w tym rodzaju programu.



Lista nagród

Możesz ustanowić jedną nagrodę w swoim programie, lub dodać wiele nagród. Możesz określić następujące atrybuty nagrody:

  • Nazwa nagrody
  • Wymagana liczba punktów
  • Opis lub uwagi do nagrody
  • Zdjęcie lub grafika symbolizująca nagrodę

Nie musisz dodawać nagród w kolejności odpowiadającej ilości punktów (np. na początek możesz dodać nagrodę za 10 punktów, a następnie za 5 punktów), w profilu Twojej firmy wyświetlą się one i tak we właściwej kolejności.

Warto także dodać zdjęcia lub grafikę symbolizującą nagrodę. Dzięki temu Twoje nagrody będą zdecydowanie lepiej się prezentowały.

Przykładowe nagrody, które możesz ustawić w swoim programie:

  • Bon wartościowy do wykorzystania w Twojej firmie.
  • Konkretny produkt z oferty Twojej firmy.
  • Dodatkowy rabat do wykorzystania w Twojej firmie.
  • Dowolny upominek lub gadget nie będący w ofercie Twojej firmy, na przykład gadget elektroniczny.

Pełny opis zasad obowiązujących w programie (regulamin)

W tym polu powinieneś opisać wszystkie zasady Twojego programu. Jeżeli w zbieraniu punktów, czy odbieraniu nagród są jakiekolwiek ograniczenia lub obowiązują szczegółowe zasady, to powinieneś je tutaj opisać. Możesz dodać dowolne zasady, na przykład dodatkowe warunki w rejestracji nowych klientów (np. minimalna kwota wydatków), dodatkowe ograniczenia co do zasad naliczania punktów (wyłączenie wybranych produktów, ustalenie kwoty minimalnej) lub ograniczenia w odbieraniu nagród.

W tym miejscu możesz powtórzyć informacje, które podałeś wypełniając wcześniejsze pola (krótki opis programu, lista nagród, etc.). W poprzednich polach powinieneś skoncentrować się na komunikacji marketingowej. Tutaj powinieneś uszczegółowić poprzednie komunikaty.


6. Jak wypełnić formularz tworzenia Programu Rabatowego czytaj

Wypełniając formularz pamiętaj, iż Twoi klienci będą czytać i analizować zasady Twojego programu. Powinieneś poświęcić dużo uwagi, aby wypełnić formularz w sposób jednoznaczny i jasny dla Klientów.

Nazwa Twojego programu

Zarówno nazwa, jak i krótki opis programu powinny przemawiać do klientów, zachęcać ich do wzięcia udziału w Państwa programie. Informacje tu zawarte to komunikaty marketingowe.

Nazwa programu może nawiązywać do Państwa działalności, współgrać z nią.

Wymyślając nazwę programu możesz puścić wodze wyobraźni, lub możesz wybrać stonowaną nazwę, zawierającą nazwę Twojej firmy, na przykład „Program firmy XYZ”.


Krótki opis Twojego programu

Krótki opis programu powinien komunikować główne zasady Twojego programu, a także zachęcać klientów do wzięciu udziału w programie. Możesz zamieścić w krótkim opisie programu takie zwroty, jak:

  • „Możesz otrzymać rabat na każdy dokonany zakup”
  • „Zachęcamy wszystkich klientów do odwiedzenia naszej firmy i rejestracji w programie”.

Pamiętaj, iż w tym polu nie powinieneś opisywać wszystkich zasad programu, tylko komunikować to, co najważniejsze.


Wysokość rabatu

Określ wysokość rabatu, który możesz udzielić klientom zarejestrowanym w Twoim programie. Możesz ustalić rabat z zakresu 1% – 30%.


Opcja zliczania wysokości wydatków klienta

Opcjonalnie możesz zaznaczyć, iż chcesz zliczać wydatki poszczególnych klientów otrzymujących rabat. Sugerujemy zaznaczenie tej opcji.

Dzięki temu przy identyfikacji klienta w celu przyznania rabatu będziesz miał możliwość wpisania kwoty jego zakupu. Tylko i wyłącznie ty będziesz widział kwotę wydatków swoich klientów.

Rejestrowane kwoty zakupów możesz następnie użyć do analizy ewidencji stałych klientów, tworzenia grup klientów, czy też uzależnienia wysyłki wiadomości promocyjnych od kwot czy też terminu zakupów. Jest to bardzo przydatna funkcja.


Pełny opis zasad obowiązujących w programie (regulamin)

W tym polu powinieneś opisać wszystkie zasady Twojego programu. Jeżeli w programie są jakiekolwiek ograniczenia, czy szczegółowe zasady, to powinieneś je tutaj opisać. Możesz dodać dowolne zasady, na przykład dodatkowe warunki w rejestracji nowych klientów (np. minimalna kwota wydatków), dodatkowe ograniczenia co do zasad wykorzystania rabatu.

W tym miejscu możesz powtórzyć informacje, które podałeś wypełniając wcześniejsze pola (krótki opis programu, etc.). W poprzednich polach powinieneś skoncentrować się na komunikacji marketingowej. Tutaj powinieneś uszczegółowić poprzednie komunikaty.


7. Jakie nagrody mogę przyznać klientom w moim programie lojalnościowy BenefitClub? czytaj

Nagrody, które mogą otrzymać klienci za zakupy w Twojej firmie ustalasz indywidualne w zależności od specyfiki swojej działalności. Możesz przyznać swoim klientom dowolne nagrody, na przykład: bon wartościowy do wykorzystania w Twojej firmie, dodatkowy rabat, konkretny produkt z Twojej oferty lub inną dowolną nagrodę. Możesz ustalić jedną lub wiele nagród.

Do każdej nagrody możesz dodać jej opis oraz zdjęcie.

Warto także dodać zdjęcia lub grafikę symbolizującą nagrodę. Dzięki temu Twoje nagrody będą zdecydowanie lepiej się prezentowały.


8. Jak i kiedy mogę zmienić zasady mojego programu? czytaj

Zmienić zasady programu możesz praktycznie w każdym momencie. Pamiętaj jednak, iż zasady Twojego programu są uważnie czytane przez Twoich klientów. Częste zmiany zasad programu lub jego zmiany na niekorzyść klientów mogą wpłynąć negatywnie na wizerunek Twojej firmy.


9. Jak dodać nową nagrodę do programu? Czy mogę edytować uprzednio dodaną nagrodę? czytaj

W programie BenefitClub nie możesz edytować nagród. Możesz je tylko i wyłącznie usunąć i następnie dodać nagrodę ponownie. Takie rozwiązanie jest podyktowane względami technicznymi.

W widoku edycji programu znajdują się dwie nowe sekcje:

  • Obowiązujące nagrody w twoim programie. W tej sekcji możesz tylko i wyłącznie usunąć nagrodę. Jeżeli chciałbyś przykładowo zmienić zdjęcie uprzednio dodanej nagrody, musisz ją usunąć i dodać ponownie z nowym zdjęciem,
  • Dodaj nową nagrodę – w tej sekcji możesz dodać nową nagrodę w sposób identyczny, jak w formularzu tworzenia programu.

Rejestracja stałych klientów w programie Twojej firmy

1. Jak przebiega rejestracja nowego klienta? czytaj

Aby zarejestrować nowego klienta, który jeszcze nie posiada karty BenefitClub, należy wybrać opcję „Rejestruj nowego klienta” widoczną na stronie głównej obsługi programu.

Rejestracja klienta

Dane klienta możesz wprowadzić bezpośrednio do systemu w momencie wizyty Klienta w Twojej firmy lub poprosić o wypełnienie dołączonej do kart ulotki, na której klient wpisuje swoje dane. Klient powinien podać imię i nazwisko, numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail (wymagana jest co najmniej jeden z kontaktów).

Do każdej karty BenefitClub przyklejona jest etykieta z kodem kreskowym. Etykietę z karty wydawanej klientowi należy nakleić na ulotkę, którą wypełnia klient. Dane z ulotki możesz wprowadzić do systemu w dogodnym dla Ciebie czasie.

Pierwsze 7 cyfr kodu kreskowego wydrukowanego na karcie to numer karty. Numer karty jest także wydrukowany powyżej kodu kreskowego. W systemie wystarczy wprowadzić ręcznie numer karty lub pełny numer z kodu kreskowego przy użyciu czytnika.

Naliczenie pierwszych punktów w programie

Podczas rejestracji klienta możesz naliczyć pierwsze punkty. Pamiętaj, iż punkty możesz naliczyć tylko raz przed aktywacją karty przez klienta na stronie BenefitClub.pl. Przed aktywacją karty przez Klienta nie będziesz mógł naliczyć punktów ponownie.


Zapytaj o zgodę na przesyłanie wiadomości promocyjnych

Rejestrując klienta powinieneś zapytać, czy klient godzi się na otrzymywanie wiadomości promocyjnych z twojej firmy oraz zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracji nowego klienta.


WAŻNE: Każdy klient powinien aktywować swoją kartę na stronie BenefitClub.pl. Powinieneś zakomunikować klientowi konieczność aktywacji karty.


2. Dlaczego klient musi aktywować kartę na portalu BenefitClub.pl (kwestie ochrony danych osobowych i inne kwestie prawne)? czytaj

Jest to absolutnie niezbędne ze względów prawnych. Poza tym dzięki aktywacji karty na stronie BenefitClub.pl klient będzie miał możliwość sprawdzanie punktów w Internecie.

Klient musi wyrazić zgodne na przetwarzanie danych osobowych oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości promocyjnych z Twojej firmy. Wszystkie te czynności wykonuje aktywując swoja kartę na stronie BenefitClub.pl

Zgodnie z polskim prawem Twoja firma nie może w żaden sposób używać danych klienta, zanim klient nie aktywuje swojej karty na portalu BenefitClub.pl, a tym samym w sposób bezpośredni nie wyrazi zgody na przetwarzanie danych osobowych i otrzymywanie wiadomości promocyjnych z Twojej firmy.

Zatem aby klient zgodnie z prawem mógł wziąć udział w Programie Twojej firmy – musi zarejestrować się na portalu.

Kwestie powyższe są uregulowane w ustawach:
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


3. Czy mogę edytować dane klienta, na przykład wprowadzone błędnie do systemu? czytaj

Istnieje możliwość poprawy błędnie wprowadzonych danych klienta. Jest to możliwe tylko i wyłącznie przed aktywacją karty przez klienta na stronie BenefitClub.pl.

Po rejestracji karty przez klienta na stronie BenefitClub.pl tylko sam klient może edytować swoje dane.

Dotyczy to wszystkich danych klienta, w szczególności danych kontaktowych. Takie rozwiązanie jest podyktowane kwestiami bezpieczeństwa.


4. Jak przebiega rejestracja klienta posiadającego kartę BenefitClub wydaną przez inną firmę? czytaj

Rejestracja klienta posiadającego już kartę BenefitClub (wydaną przez inną firmę) w swoim programie jest bardzo prosta. Wystarczy wprowadzić numer karty klienta w odpowiednie pole w formularzu rejestracji nowego klienta. Nie jest konieczne wydawanie nowej karty, ani wprowadzanie danych klienta do systemu. Wszystkie dane pobierane są automatycznie, gdyż klient uprzednio dokonał rejestracji w systemie BenefitClub.

Uwaga: jeżeli klient posiada kartę BenefitClub, ale nie aktywował jej uprzednio na stronie BenefitClub.pl, to nie będzie możliwa jego rejestracja w Twoim programie.

Zarejestrowany klient posiadający kartę wydaną przez inną firmę widnieje w ewidencji Twoich klientów, obsługujesz go na identycznych zasadach, jak klientów posiadających Twoją kartę.


5. Jak wygląda rejestracja od strony klienta? czytaj

Poniższy proces aktywacji karty klienta jest podyktowany kwestiami prawnymi opisanymi w jednym z powyższych punktów. Zapoznaj się z nim w razie wątpliwości.

Po wprowadzeniu danych klienta do systemu BenefitClub przez Twoją firmę, klient otrzyma wiadomość powitalną z potwierdzeniem rejestracji w Twoim programie.

Jeżeli klient podał adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego, to otrzyma powitalnego smsa oraz powitalną wiadomość e-mail. Otrzyma jedną wiadomość, jeżeli podał jedną z tych danych kontaktowych.

Najprostszym sposobem aktywacji karty jest kliknięcie bezpośrednio w link aktywacyjny przesłany w wiadomości e-mail. Klient od razu przechodzi do strony, na której ustawia swoje hasło do konta BenefitClub i kończy aktywację, po czym może bez przeszkód i ograniczeń używać Twojej karty.

Jeżeli Klient wejdzie bezpośrednio na portal BenefitClub.pl to powinien podać numer swojej karty w odpowiednim polu. Klient otrzyma informację w jaki sposób zweryfikować swoje dane kontaktowe i aktywować kartę. W prosty sposób zweryfikuje numer telefonu komórkowego za pomocą kodu przesłanego sms-em oraz zostanie poproszony o kliknięcie w link przesłany w wiadomości e-mail (weryfikacja tylko jednej danej kontaktowej jest niezbędna). Następnie klient ustala hasło do konta BenefitClub, które może w prosty sposób przypomnieć.

Uwaga: aktywacja karty za pomocą linka przesłanego w wiadomości e-mail jest najprostsza, dlatego warto polecić ją klientom.


6. Jak przeprowadzana jest weryfikacja danych kontaktowych klienta? czytaj

Adres e-mail weryfikowany jest w momencie kliknięcia przez klienta w link aktywacyjny przesłany na adres podany podczas rejestracji.

Numer telefonu komórkowego weryfikowany jest za pomocą jednorazowego kodu przesłanego SMSem do klienta.

Weryfikacja danych kontaktowych umożliwi Twojej firmie wysyłanie wiadomości promocyjnych do klientów zgodnie z prawem i zapewni, iż każda z tych wiadomości dotrze do adresata. Weryfikacja danych kontaktowych oraz aktywacja karty przez klienta na stronie BenefitClub.pl jest niezbędna ze względu na prawo obowiązujące w Polsce.


7. Jak wydać nową kartę dla uprzednio zapisanego klienta? czytaj

Taka konieczność może wystąpić przykładowo w sytuacji zgubienia karty przez klienta. W profilu klienta dostępny jest przycisk „Wydaj nową kartę”. Po kliknięciu w ten przycisk pojawi się okienko, w którym będziesz mógł wpisać numer nowej karty (7 cyfrowy lub pełny numer z kodu kreskowego karty – to bez znaczenia).

Od tej chwili obie karty będą aktywne. Przy pierwszym logowaniu się klienta na stronie BenefitClub.pl Klient będzie musiał potwierdzić przypisanie mu nowej karty.

Saldo punktów klienta nie ulegnie zmianie i nie zostanie wyzerowane z powodu wydania nowej karty.

Obsługa własnego programu lojalnościowego

1. Jak zidentyfikować klienta podczas wizyty w firmie? czytaj

Klienta można zidentyfikować na jeden z następujących sposobów:

- Wpisując na głównej stronie obsługi programu numer karty (7 cyfrowy numer wydrukowany na rewersie) w wyszukiwarce klientów.

- Wpisując imię i nazwisko lub dane kontaktowe w tej samej wyszukiwarce.

- Skanując kartę klienta po naciśnięciu przycisku „Skanuj kartę klienta” na głównej stronie obsługi programu.

Po identyfikacji klienta wyświetli się okno, w którym można będzie naliczyć punkty, wydać nagrodę oraz poznać inne dane klienta.


2. Jak naliczyć punkty w programie? czytaj

Aby naliczyć punkty należy uprzednio zidentyfikować klienta. Następie na stronie głównej obsługi programu lub w profilu klienta należy wpisać odpowiednią ilość punktów i potwierdzić zapis.

Zapisane punkty, razem z informacją na temat konta (pracownika lub administratora), które dokonało zapisu, wyświetlą się w dolnej części strony w sekcji „Ostatnio zapisane punkty”.

Zapisane punkty można anulować. Jednak można tego dokonać w czasie do 24 godzin od zapisu. Po upływie tego okresu anulowanie zapisanych punktów nie jest możliwe.


3. Jak zrealizować gratyfikację (wydać nagrodę klientowi)? czytaj

Pierwszym krokiem, podobnie jak w przypadku naliczenia punktów, jest identyfikacja klienta.

Jeżeli saldo klienta jest wystarczająco duże, aby otrzymać nagrodę, lista dostępnych nagród wyświetli się w polu „Realizuj gratyfikację”. Należy wybrać nagrodę, którą chciałby otrzymać klient, oraz kliknąć w „realizuj gratyfikację” oraz potwierdzić wybór. Zrealizowana nagroda wyświetli się dolnej części strony w sekcji „Ostatnio zrealizowane gratyfikacje” między innymi z informacją o koncie (pracownika lub administratora) zapisującym gratyfikację.

Przyznane nagrody (gratyfikacje) można anulować. Jednak można tego dokonać tylko w czasie 24 godzin od zapisu. Po upływie tego okresu anulowanie przyznanych nagród nie jest możliwe.


4. Czy mogę anulować naliczenie punktów, lub wydanie nagrody? czytaj

Zarówno naliczone punkty, jak i wydane nagrody można anulować w czasie do 24 godzin od ich wydania lub naliczenia.

Po upływie tego czasu anulowanie nie jest możliwe.

Konta dostępu do programu BenefitClub (konto administratora, konta pracowników)

1. Jakie uprawnienia ma konto administratora, a jakie konta pracowników? czytaj

Konto administratora jest kontem, które zostało użyte do rejestracji w serwisie BenefitClub.pl.

Konto administratora ma pełne upewnienia, tj. może edytować program, edytować dane o firmie, zamówić zestaw kart, tworzyć nowe konta pracowników. Tylko i wyłącznie administrator może wysłać mailing SMS lub e-mail do zarejestrowanych klientów firmy.

Tylko i wyłącznie konto administratora ma pełny dostęp do wszystkich funkcji BenefitClub.

Pracownicy mogą natomiast:
- Zapisać nowego klienta w programie.
- zapisywać punkty, realizować gratyfikacje.
- obsługiwać listę klientów.
- pracownik może także wypisać klienta z mailingu firmy (powtórne zapisanie klienta nie jest możliwe, tylko i wyłącznie sami klienci mogą zapisywać się do mailignu za pośrednictwem swojego profilu).


Panel zarządzania kontami pracowników znajduje się w sekcji „Pracownicy” dostępnej po wyborze opcji „Więcej” w menu głównym.


2. Jak logować się do konta administratora/ pracownika? czytaj

Zarówno do konta administratora, jak i konta pracownika logowanie następuje na podstawie adresu e-mail oraz hasła.

Uwaga: w przypadku konta pracownika nie ma możliwości przypomnienia hasła. Hasło pracownika może zmienić tylko i wyłącznie administrator (w przypadku zapomnienia hasła przez pracownika).

Zmiany hasła pracownika można dokonać w sekcji „Pracownicy” dostępnej po wyborze opcji „Więcej” w menu głównym.


3. Jak zmienić lub przypomnieć hasło do konta administratora/pracownika? czytaj

Administrator może przypomnieć hasło korzystając z odnośnika „przypomnij hasło” dostępnego na stronie logowania do BenefitClub.pl. Należy wpisać adres e-mail administratora, na który wysłany zostanie jednorazowe hasło. Po wpisaniu jednorazowego hasła należy od razu ustawić docelowe hasło.


Uwaga: w przypadku konta pracownika nie ma możliwości przypomnienia hasła. Hasło pracownika może zmienić tylko i wyłącznie administrator (w przypadku zapomnienia hasła przez pracownika).

Zmiany hasła pracownika można dokonać w sekcji „Pracownicy” dostępnej po wyborze opcji „Więcej” w menu głównym.


4. Jak tworzyć nowe konta pracowników? czytaj

Panel zarządzania kontami pracowników znajduje się w sekcji „Pracownicy” dostępnej po wyborze opcji „Więcej” w menu głównym.

Należy wybrać opcję „Dodaj nowe konto” oraz wpisać adres e-mail pracwnika oraz hasło do jego konta.

Uwaga: w przypadku konta pracownika nie ma możliwości przypomnienia hasła. Hasło pracownika może zmienić tylko i wyłącznie administrator (w przypadku zapomnienia hasła przez pracownika).

Płatności i koszty korzystania przez firmę z BenefitClub

1. Ile kosztuje korzystanie z BenefitClub? czytaj

Aby rozpocząć korzystanie z BenefitClub należy najpierw zarejestrować swoją firmę, co jest bezpłatne. Przez pierwsze 3 miesiące Twoja firma może korzystać z BenefitClub bez abonamentu.

Następnie należy zamówić zestaw kart stałego klienta dla klientów Twojej firmy. Zamówione karty są produkowane indywidualnie, zawierają logo lub nazwę Twojej firmy.

Ceny kart kształtują się następująco:
- 250 sztuk – 1,20 pln netto za sztukę (300 pln netto za zestaw, 369,50 PLN Brutto)
- 500 sztuk – 1,10 pln netto za sztukę (550 pln netto za zestaw, 676,50 PLN brutto)
- 1 000 sztuk – 1 pln netto za sztukę (1 000 pln netto za zestaw, 1 230 PLN Brutto).

Abonament miesięczny

Po 3 miesiącach darmowego korzystania z BenefitClub obowiązuje abonament miesięczny w wysokości 79 złotych netto (97,17 złote brutto).

Wysyłka wiadomości promocyjnych

Wysyłka wiadomości promocyjnych do klientów zarejestrowanych w programie Twojej firmy jest dodatkowo płatna:
- opłata za wysłanie 1 wiadomości SMS – 12 groszy netto (15 groszy brutto)
- opłata za wysłanie 1 wiadomości e-mail – 4 grosze netto (5 groszy brutto).

Jeżeli firma nie wysyła wiadomości promocyjnych do klientów, to nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.

Wszystkie koszty wyszczególnione są w Cenniku.
Zasady naliczania opłat opisane są w punkcie nr 6 Regulaminu.


2. Jak długo po rejestracji mogę korzystać z BenefitClub bez abonamentu? czytaj

Każda firma może korzystać z BenefitClub przez 3 miesiące bez opłaty abonamentowej. Okres bez płacenia abonamentu rozpoczyna się w dniu wysyłki do Twojej firmy kart stałego klienta.

W bardzo prosty sposób każda firma może przedłużyć okres bez abonamentu lub otrzymać atrakcyjne nagrody w Programie Promocji BenefitClub. Za rejestrację w BenefitClub jednej poleconej przez Ciebie firmy możesz otrzymać na przykład 2 miesiące bez abonamentu.

Szczegóły Programu Promocji BenefitClub znajdziesz na stronie „Zaproś firmę do BenefitClub” dostępnej po zalogowaniu się w serwisie BenefitClub.


3. Gdzie mogę sprawdzić, jak długo nie muszę płacić abonamentu? czytaj

Okres bez abonamentu oraz wszystkie inne informacje na temat płatności znajdziesz w zakładce „Płatności” dostępnej po zalogowaniu się w BenefitClub.pl. Zakładka znajduje się na strony głównej obsługi programu.

Tylko administrator firmy BenefitClub.pl (główne konto, które zarejestrowało firmę w BenefitClub) ma dostęp do strony o płatnościach.


4. Jakie są zasady naliczania opłat miesięcznych? czytaj

Miesięczne okres abonamentowe rozpoczynają się 10-tego dnia każdego miesiąca, a kończy 9-tego dnia kolejnego miesiąca. Faktury wystawiane na początku okresu rozliczeniowego są z 14 dniowym terminem płatności.

Jeżeli w minionym miesiącu Twoja firma wysyłała wiadomości promocyjne SMS lub e-mail do swoich klientów, to do kolejnej faktury zostanie doliczona opłata za wysłane wiadomości, zgodnie z obowiązującym Cennikiem.

Jeżeli okres bez abonamentu (okres darmowy) kończy się w trakcie okresu rozliczeniowego, to BenefitClub może wystawić fakturę za niepełny okres rozliczeniowy (w dniu zakończenia okresu bez abonamentu) lub doliczyć proporcjonalną opłatę do faktury za kolejny miesiąc rozliczeniowy.

UWAGA:
- wszystkie faktury znajdują się w zakładce „Płatności” dostępnej po zalogowaniu się na konto administratora (główne konto obsługujące BenefitClub).
- BenefitClub nie wystawia i nie przesyła pocztą oryginałów faktur. Dostępne są tylko i wyłącznie faktury elektroniczne w formacie PDF, które należy wydrukować.
- Prosimy w tytule płatności o podanie nazwy firmy oraz numeru faktury.


5. Gdzie mogę odnaleźć fakturę miesięczną? czytaj

Wszystkie informacje na temat płatności oraz faktury elektroniczne w formacie PDF znajdziesz na w zakładce „Płatności” dostępnej po zalogowaniu się w BenefitClub.pl jako administrator konta. Na stronę o płatnościach możesz wejść korzystając z linka dostępnego na górze głównej strony obsługi programu.


6. Czy otrzymam oryginał faktury pocztą? czytaj

Nie. Nie wysyłamy faktur pocztą. Dostępne są tylko i wyłącznie faktury elektroniczne w formacie PDF, publikowane w zakładce „Płatności”.


7. Jak przedłużyć czas trwania okresu darmowego? czytaj

W bardzo prosty sposób każda firma może przedłużyć okres bez abonamentu lub otrzymać atrakcyjne nagrody w Programie Promocji BenefitClub. Za rejestrację w BenefitClub jednej poleconej przez Ciebie firmy możesz otrzymać przykładowo 2 dodatkowe miesiące bez abonamentu.

Szczegóły Programu Promocji BenefitClub znajdziesz w zakładce „Zaproś firmę do BenefitClub” dostępnej po zalogowaniu się w serwisie BenefitClub.

Zachęcamy do wzięcia udziału w Programie Promocji BenefitClub. Jest to prosty sposób na otrzymanie cennych nagród.


8. Jak mogę zamówić duplikat faktury? czytaj

Aby otrzymać duplikat faktury należy wysłać wiadomość na adres: duplikat@benefitclub.pl. Wiadomość powinna zostać przesłana z adresu e-mail, którego Twoja firma używa do rejestracji. Wiadomość powinna zawierać dokładne oznaczenie faktury, której dotyczy, tj. numer faktury oraz nazwę Twojej firmy. Duplikat zostanie przesłany w formacie PDF w zwrotnej wiadomości e-mail.

Program Promocji BenefitClub, poleć firmę i odbieraj nagrody

1. Czym jest Program Promocji BenefitClub? czytaj

Celem Programu Promocji BenefitClub jest nagradzanie firm za polecanie naszego portalu wśród lokalnych przedsiębiorców.

Jeżeli znasz firmę, która mogłaby być zainteresowane BenefitClub – powiedz jej o naszym portalu. Jeżeli polecona przez ciebie firma wpisze podczas rejestracji Twój unikalny kod polecający, to otrzyma dodatkowy miesiąc bez płacenia abonamentu (cztery zamiast trzech miesięcy).

Ty natomiast będziesz mógł odebrać cenne nagrody.


2. Jakie działania są nagradzane w Programie Promocji BenefitClub? czytaj

Nagradzamy rejestrację zaproszonej przez Ciebie firmy. Za jedną zarejestrowaną firmę otrzymasz 10 punktów.

Zaproszona firma rejestrując się musi podać unikalny kod promocyjny Państwa firmy, który dostępny jest na stronie „Zaproś firmę do BenefitClub” po zalogowaniu się w serwisie. Firma, która wpisze kod polecający Twojej firmy otrzyma dodatkowy miesiąc bez płacenia abonamentu (4 zamiast 3 miesięcy).

UWAGA: Punkty za zaproszenie przyznawane są po zamówieniu oraz opłaceni kart stałego klienta przez zapraszaną firmę, nie za samo wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Możesz także zaprosić firmę za pośrednictwem formularza e-mail dostępnego w BenefitClub.pl. Jeżeli firma zarejestruje się z Twojego polecenia na zasadach opisanych powyżej, to otrzymasz 10 punktów.


3. Jakie nagrody mogę otrzymać w Programie Promocji BenefitClub? czytaj

W programie promocji BenefitClub możesz otrzymać następujące nagrody:
10 punktów – 2 dodatkowe miesiące bez abonamentu
20 punktów – Apple iPod Shuffle 6gen 2GB
90 punktów - Netbook Asus EeePC 1015T

Nowe nagrody w programie pojawią się już wkrótce!

Grupy i lista klientów

1. Jak utworzyć nową grupę klientów? czytaj

Aby utworzyć nową grupę klientów należy przejść do zakładki „Grupy klientów” w menu „Twoi klienci” i wybrać opcję „Dodaj nową grupę”. Następnie należy wpisać nazwę nowej grupy oraz potwierdzić.

Dodawanie klientów do grupy możliwe jest w widoku listy „Twoi klienci”.


2. Jak dodawać klientów do grupy? czytaj

Aby dodać klientów do grupy powinieneś w pierwszej kolejności utworzyć grupę klientów.

Następnie w widoku listy klientów w zakładce „Twoi klienci” wybierz opcję „zmień grupę” i wybierz uprzednio utworzoną grupę.


3. Jak zmienić nazwę grupy? czytaj

Aby zmienić nazwę grupy klientów należy przejść do zakładki „Grupy klientów” w menu „Twoi klienci” i wybrać opcję „edytuj”. Następnie wystarczy wpisać nową nazwę grupy i zaakceptować zmianę.


4. Co się dzieje w przypadku usunięcia grupy? czytaj

Usuwana jest sama grupa, nie usuwani są klienci zapisani w danej grupie. Klienci, którzy byli uprzednio zapisani do usuniętej grupy nie będą przypisani do żadnej grupy.


5. Jak działają zaawansowane opcje wyszukiwania klientów? czytaj

Możliwe jest przeszukanie listy klientów pod kątem następujących kryteriów:

  • Data rejestracji klienta
  • Data ostatniego zakupu
  • Saldo punktów na koncie
  • Łączna liczba punktów
  • Grupa klienta

Dla każdego z powyższych parametrów można ustalić opcje „mniejsze” lub „większe”. Możesz dodatkowo wybrać konkretną grupę klientów. Możesz zatem ustalić na przykład następujący warunek wyszukiwania klientów:
- „Data ostatniego zakupu” wcześniej niż „25.05.2011”.
- „Saldo punktów na koncie” więcej niż „100 punktów”.
- wybrana grupa „Grupa przykładowa”.

Zostaną wyszukani wszyscy klienci, którzy dokonali zakupu przed datą 25.05.2011r, mają saldo na koncie większe niż 100 punktów oraz są zapisani do „Grupy przykładowej”.


6. Klienci zapisani do mailingu Twojej firmy poprzez widget - gdzie są widoczni? czytaj

W BenefitClub.pl dostępne są widgety, które możesz wstawić na swoją stronę. Możesz je znaleźć w zakładce „Widgety” dostępnej po rozwinięciu przycisku „Więcej” w profilu administratora.

Dostępne są dwa rodzaje widgótów: pozwalający klientom na sprawdzenie ilości punktów w Twoim programie, oraz widget pozwalający na zapisanie klientów do Twojego mailingu (bez rejestracji w programie).


Zasady działania widgeta zapisującego klientów do mailingu:

- Poprzez widget klienci mogą zapisać się do mailngu Twojej firmy, nawet jeżeli nie biorą udziału w Twoim programie lojalnościowym.
- Klient, który uprzednio zapisał się w programie lojalnościowym nie może po raz drugi zapisać się w mailingu poprzez widget.
- Jeżeli klient uprzednio zapisany przez widget zapisze się w Twoim programie, jego dane kontaktowe są zapisane tylko raz (tylko jak uczestnika programu).

Jeżeli wstawiłeś widget służący do zapisywania się w mailngu i klienci zapisali się poprzez ten widget, to liczba tych klientów widoczna będzie w zaawansowanych ustawieniach mailingu, gdzie pojawi się grupa klientów „Zapisani przez widget”. Po wyborze tej grupy pokaże się liczba klientów zapisanych przez widget.

Wysyłanie wiadomości SMS lub e-mail do swoich klientów

1. Jakie wiadomości mogę wysyłać do swoich klientów? czytaj

Do swoich klientów możesz wysłać wiadomość SMS lub wiadomość e-mail.

Najczęściej wysyłane są wiadomości informujące o:

  • promocjach,
  • nowościach w ofercie firmy,
  • wydarzeniach w firmie,
  • kwestiach administracyjnych (np. godziny pracy w dni świąteczne).

Możesz wysyłać dowolne treści, w zależności od potrzeb Twojej firmy.


2. Jak wysłać wiadomość e-mail lub sms do swoich klientów? czytaj

Wysyłania wiadomości do swoich klientów możliwe jest w zakładce „Promocje i aktualności”.

Można wybrać tam następujące opcje:

  • Wysyłka wiadomość SMS, e-mail, sms lub obu rodzajów wiadomości jednocześnie.
  • Możliwe jest zaznaczenie, czy wiadomość ma zostać opublikowana na stronie BenefitClub.pl, czy tylko wysłana do klientów. Polecamy publikowanie wiadomości na stronie BenefitClub.pl, gdyż jest to dodatkowa promocja dla Twojej firmy.
  • Można skorzystać z zaawansowanych opcji wysyłania, tj. uzależnić wysłanie wiadomości do konkretnego klienta od parametrów takich jak: data rejestracji klienta, data ostatniego zakupu klienta, saldo punktów na koncie, łączna liczby punktów w programie, czy też przypisanie do konkretnej grupy.

Następnie musisz wpisać treść wiadomości e-mail lub sms oraz potwierdzić wysyłkę.


3. Ile SMS-ów promocyjnych mogę wysłać do jednego klienta? czytaj

W BenefitClub wprowadziliśmy zasadę, iż jedna firma może wysłać maksymalnie jeden SMS promocyjny do jednego klienta tygodniowo.


4. W jakich godzinach i w jakie dni dostarczane są SMSy do klientów? czytaj

Wiadomości SMS dostarczane są na telefony komórkowe klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 17.00.

Jeżeli zainicjowałeś wysyłkę wiadomości promocyjnych poza powyższymi godzinami, to wiadomości zostaną wysłane w najbliższym możliwym terminie.


5. Jak ustawić lub zmienić nazwę nadawcy SMS? czytaj

W zakładce „Ustawienia i dane”, do której link znajduje się w górnej części strony w koncie administratora możesz ustawić „Krótką nazwę Twojej firmy”.

Nazwa ta wykorzystana będzie w SMSach wysyłanych do Klientów. Postaraj się, aby ta nazwa była jak najkrótsza, ale pozwoliła zidentyfikować Klientom Twoją firmę. Im krótsza nazwa, tym więcej znaków pozostanie do wykorzystania przy tworzeniu wiadomości SMS.


6. Czy moje wiadomości będą wyświetlać się publicznie na stronie BenefitClub.pl? Jak to zmienić? czytaj

Standardowo ustawione jest wyświetlanie wszystkich wysyłanych wiadomości na stronie BenefitClub.pl, tj. na stronie głównej miasta oraz w profilu Twojej firmy.

Możliwa jest zmiana tego ustawienia poprzez zaznaczenie opcji „Nie publikuj wiadomości na profilu mojej firmy”.


7. Jak ustawić „zaawansowane opcje” wysyłania wiadomości? czytaj

Możliwe jest uzależnienie wysłania wiadomości e-mail lub sms od następujących parametrów:

  • Data rejestracji klienta
  • Data ostatniego zakupu
  • Saldo punktów na koncie
  • Łączna liczba punktów
  • Grupa klienta

Dla każdego z powyższych parametrów można ustalić opcje „mniejsze” lub „większe”. Możesz dodatkowo wybrać konkretną grupę klientów. Możesz zatem ustalić na przykład następujący warunek wysłania wiadomości:
- „Data ostatniego zakupu” wcześniej niż „25.05.2011”.
- „Saldo punktów na koncie” więcej niż „100 punktów”.
- wybrana grupa „Grupa przykładowa”.

Wiadomość zostanie wysłana do wszystkich klientów, którzy dokonali zakupu przed datą 25.05.2011r, mają saldo na koncie większe niż 100 punktów oraz są zapisani do „Grupy przykładowej”.

Dzięki powyższym opcjom wiadomość promocyjna trafi do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.


8. Jak wpisać treść i edytować wiadomości e-mail? czytaj

W edytorze wiadomości e-mail możesz wybrać między innymi następujące style tekstu:
- nagłówek
- tekst wytłuszczony
- kursywa
- lista (podpunkty).

Pomiędzy paragrafami tekstu, czy też listą należy dodać dwa „entery”, tj. dwie linie odstępu.

Opis poszczególnych stylów tekstu:

1. Nagłówek.

Tutaj wpisz nazwę nagłówka
=================

2. Tekst wytłuszczony

** tutaj wpisz tekst wytłuszczony**

3. Kursywa

_ tutaj wpisz tekst kursywą_

4. Lista (zaczynaj elementy listy od myślników)

- pierwszy element listy
- drugi element listy

Pamiętaj, aby przed listą dodać dwie linie odstępu od poprzedzającego elementu.

Widgety BenefitClub

1. Co to są widgety i jak działają? czytaj

Widget to fragment kodu serwisu BenefitClub.pl, który możesz w prosty sposób wstawić na swoją stronę. Możesz je znaleźć w zakładce „Widgety” dostępnej po rozwinięciu przycisku „Więcej” w profilu administratora.

Widget służący do sprawdzania punktów przez klientów na Twojej stronie WWW

Ustaw wielkość widgetu i jego kolor, następnie wstaw kod widgetu na swoją stronę. Każdy klient zapisany w Twoim programie będzie mógł dzięki temu w prosty sposób sprawdzić ilość punktów na swoim koncie (w Twoim programie), a także zobaczyć, jakie nagrody mu przysługują.

Widget służący do zapisywania klientów do Twojego mailingu na Twojej stronie WWW

Zasady działania wigeta:

- Poprzez widget klienci mogą zapisać się do mailngu Twojej firmy, nawet jeżeli nie biorą udziału w programie lojalnościowym.
- Klient, który uprzednio zapisał się w programie lojalnościowym nie może po raz drugi zapisać się w mailingu poprzez widget.
- Jeżeli klient uprzednio zapisany przez widget zapisze się w Twoim programie, jego dane kontaktowe są zapisane tylko raz (tylko jak uczestnika programu).

Jeżeli wstawiłeś widget służący do zapisywania się w mailngu i klienci zapisali się poprzez ten widget, to liczba tych klientów widoczna będzie w zaawansowanych ustawieniach mailingu, gdzie pojawi się grupa klientów „Zapisani przez widget”. Po wyborze tej grupy pokaże się liczba klientów zapisanych przez widget.


2. Jak wstawić widget na swoją stronę WWW? czytaj

Pierwszym krokiem jest wybór koloru widgeta oraz jego wielkości. Następnie należy skopiować wygenerowany kod oraz wstawić go na Twoją stronę WWW. Aby tego dokonać potrzebna jest podstawowa wiedza z zakresu tworzenia stron WWW.


3. Jak działa widget służący do dopisywania klientów do listy mailingowej Twojej firmy? czytaj

Zasady działania wigeta:

- Poprzez widget klienci mogą zapisać się do mailngu Twojej firmy, nawet jeżeli nie biorą udziału w programie lojalnościowym.
- Klient, który uprzednio zapisał się w programie lojalnościowym nie może po raz drugi zapisać się w mailingu poprzez widget.
- Jeżeli klient uprzednio zapisany przez widget zapisze się w Twoim programie, jego dane kontaktowe są zapisane tylko raz (tylko jak uczestnika programu).

Jeżeli wstawiłeś widget służący do zapisywania się w mailngu i klienci zapisali się poprzez ten widget, to liczba tych klientów widoczna będzie w zaawansowanych ustawieniach mailingu, gdzie pojawi się grupa klientów „Zapisani przez widget”. Po wyborze tej grupy pokaże się liczba klientów zapisanych przez widget.

Mapa strony BenefitClub

O BenefitClub
Strefa Klienta
Pomoc
BenefitClub w sieci
Kontakt