O BenefitClub – dla klientów

1. Czym jest BenefitClub? czytaj

W BenefitClub każda firm może stworzyć własny program dla stałych Klientów (program lojalnościowy).

Każdy Klient może natomiast wziąć udział w programie dla stałych klientów firmy, w której dokonuje zakupów. Podczas rejestracji w programie otrzymasz kartę BenefitClub z logo lub nazwą rejestrującej Cię firmy.

Karta BenefitClub umożliwi ci rejestrację w wielu programach dla stałych Klientów, prowadzonych przez różne firmy. W BenefitClub swoje programy lojalnościowe prowadzą firmy, które działają najbliżej Ciebie – firmy lokalne.

Korzystając z jednej karty możesz zbierać punkty (lub otrzymać rabat) w wielu firmach. Punkty zbierane w różnych firmach nie łączą się. Każda firma ustala indywidualne zasady własnego programu, sama określa także nagrody i prowadzi odrębny program dla stałych klientów. Punkty otrzymane za zakupy w danej firmie mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie na nagrody w firmie, która te punkty przyznała.

Aktualności i promocje z firm, których jesteś Klientem

Za pośrednictwem BenefitClub możesz otrzymywać wiadomości z firm, których jesteś Klientem. Widomości są wysyłane w formie SMSa lub e-maila, zawierają informacje o promocjach i aktualnościach w firmie. Warunkiem otrzymywania wiadomości jest wyrażeniem na to zgody.


2. Jaki jest cel i idea działania BenefitClub? czytaj

Celem BenefitClub umożliwienie każdej firmie nagradzania stałych klientów według jasnych i przejrzystych zasad.

Celem BenefitClub jest także ograniczenie ilości kart stałego klienta w Twoim portfelu. Korzystając z jednaj karty BenefitClub możesz zarejestrować się i zbierać punkty w programach wielu firm


3. Gdzie mogę otrzymać kartę BenefitClub? czytaj

Kartę BenefitClub możesz otrzymać w każdej, zarejestrowanej w BenefitClub firmie. Listę firm zarejestrowanych w BenefitClub znajdziesz na stronie głównej portalu.

Karty BenefitClub nie możesz zamówić on-line w niniejszym serwisie.


4. Czy mogę korzystając z jednej karty zarejestrować się w wielu programach dla stałych klientów? czytaj

Tak. Każda firm ma obowiązek zaakceptowania karty BenefitClub, nawet jeżeli karta, którą posiadasz, została wydana przez inną firmę.

Zasada ta jest ukłonem w stronę wymagań Klientów, którzy posiadają zbyt wiele kart stałego klienta w swoich portfalach.

Każda firma prowadząca swój program dla stałych klientów akceptuje wszystkie kart wydane w ramach BenefitClub. Jest to podstawowy element działania systemu BenefitClub, nazywamy go Zasadą Jednej Karty.

Jeżeli firma nie akceptuje karty BenefitClub wydanej przez inną firmę – łamie postanowienia regulaminu BenefitClub. Pamiętaj jednak, że każda firma może ustanawiać własne zasady rejestracji w programie (np. kwota minimalna zakupów).


5. W jaki sposób zapisać się w programie kolejnej firmy? czytaj

Karta, którą posiadasz, uprawnia cię do zapisania się w programie dla stałych klientów każdej firmy zarejestrowanej w BenefitClub. Nie ma znaczenia, że posiadasz kartę z logo lub nazwą innej firmy.

Podczas zakupów w firmie, w programie której chcesz się zarejestrować, okaż posiadaną kartę BenefitClub. Pracownik firmy wprowadzi numer Twojej karty w systemie. To wystarczy, aby zarejestrować się w kolejnym programie dla stałych klientów.

Pamiętaj, że firma nie może odmówić rejestracji klienta z kartę BenefitClub, ale może ustanowić własne zasady rejestracji w programie (np. kwota minimalna zakupów).


6. Dlaczego punkty zbierane w różnych firmach nie łączą się? czytaj

Punkty otrzymane za zakupy w danej firmie mogą zostać wykorzystane tylko i wyłącznie na nagrody w firmie, która te punkty przyznała.

BenefitClub nie jest programem lojalnościowy, jest to narzędzie, w którym różne firmy tworzą własne i odrębne programy dla stałych klientów.

Każda firma ustala indywidualne zasady zbierania punktów, oraz określa własne nagrody dla stałych klientów.

Wspólna dla programów wszystkich firm jest karta BenefitClub, której używasz do rejestracji i sprawdzania stanu punktów.


7. Gdzie mogę odebrać nagrody, które mi przysługują? czytaj

W BenefitClub zawsze odbierasz nagrody w siedzibie firmy, w programie której bierzesz udział. Nie ma możliwości zamówienia nagrody on-line.

Aktywacja Twojej karty

1. Jak aktywować Twoją kartę stałego klienta? czytaj

Po rejestracji w programie dla stałych klientów jednego z Partnerów BenefitClub musisz aktywować otrzymaną kartę.

Pierwszy sposób aktywacji karty.

Najprostszym sposobem jest kliknięcie w link aktywacyjny przesłany w wiadomości e-mail. Sposób ten zadziała tylko i wyłączenie w sytuacji, gdy podczas rejestracji w programie podałeś swój adres e-mail.

Kliknij w załączony do wiadomości e-mail link (lub wklej go do paska przeglądarki, jeżeli link nie jest aktywny).

Ostatnim krokiem jest podanie hasła, które umożliwi Ci późniejsze logowanie do swojego konta w celu sprawdzenia punktów na Twojej karcie.

Jeżeli w trakcie rejestracji w programie poza adresem e-mail podałeś także numer telefonu komórkowego, to powinieneś go także zweryfikować. Weryfikacja numeru telefonu komórkowego następuje poprzez wpisanie kodu przesłanego SMSem.

Drugi sposób aktywacji karty.

Jeżeli podałeś tylko numer telefonu komórkowego, nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym lub nie pamiętasz dokładnie podanych przy rejestracji danych, to skorzystaj z poniższego sposobu aktywacji karty.

Numer swojej karty BenefitClub powinieneś wpisać na tej stronie: Aktywacja karty klienta. Numer karty wydrukowany jest na jej odwrocie, powyżej kodu kreskowego.

Następnie zostaną wyświetlone dane, które podałeś podczas rejestracji w programie firmy. Jeżeli dane są prawidłowe, to przejdź dalej. Jeżeli dane są błędne, musisz skontaktować się z firmą, która wydała Ci kartę i poprosić o poprawę danych.

Kolejnym krokiem jest weryfikacja danych kontaktowych. System pomoże ci w prosty sposób zweryfikować numer telefonu komórkowego i/lub Twój adres e-mail. Numer telefonu komórkowego weryfikowany jest jednorazowym hasłem przesłanym SMSem. . Adres e-mail możesz zweryfikować klikając w link weryfikacyjny, który zostanie przesłany na podany przez Ciebie adres e-mail.

Ostatnim krokiem będzie podanie hasła, które umożliwi ci późniejsze logowanie do swojego konta w celu sprawdzenia punktów na Twojej karcie


2. Nie otrzymałem wiadomości aktywacyjnej e-mail. Co powinienem zrobić? czytaj

Przede wszystkim wpisz 7-cyfrowy numer swojej karty na stronie Aktywacja karty klienta. Następnie wyświetlą ci się Twoje dane, które podałeś podczas rejestracji w programie. Jeżeli Twój adres e-mail (lub inne dane) został wprowadzony błędnie, to musisz skontaktować się z firmą, która wydała Ci kartę i poprosić o poprawę Twoich danych. Po poprawie danych będziesz mógł aktywować kartę.

Sprawdź folder „spam” w Twojej skrzynce e-mail

Jeżeli Twój adres e-mail jest poprawny, to sprawdź folder „spam”. Wiadomość powitalna mogła tam trafić przez przypadek.

Ponownie wyślij wiadomość aktywacyjną

Jeżeli Twoje dane są poprawne, a wciąż nie możesz znaleźć wiadomości aktywacyjnej, to możesz zainicjować jej ponowne wysłanie. Możesz tego dokonać po wpisaniu 7-cyfrowego numeru karty na stronie Aktywacja karty klienta.


3. Moje dane wprowadzone przez firmę podczas rejestracji są błędne. Co powinienem zrobić? czytaj

Przede wszystkim wpisz 7-cyfrowy numer swojej karty na stronie: Aktywacja karty klienta. Następnie wyświetlą się Twoje dane, podane podczas rejestracji w programie firmy. Zweryfikuj, czy faktycznie zostały wprowadzone błędne dane.

Jeżeli Twoje dane zostały wprowadzone błędnie, to musisz skontaktować się z firmą, która wydała Ci kartę i poprosić o poprawę Twoich danych. Możesz także po prostu odebrać nową kartę klienta wystawioną na poprawne dane.

Po poprawie danych przez firmę wpisz numer swojej karty na stronie: Aktywacja karty klienta i dokonaj aktywacji karty.

Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości poprawy danych w inny sposób.

Obsługa Twojego konta i karty

1. Jak przypomnieć hasło do konta BenefitClub? czytaj

Możesz skorzystać z opcji przypomnienia hasła dostępnej tutaj: Przypomnij hasło.

Wpisz swój numer telefonu komórkowego lub adres e-mail, w zależności od tego, jakie dane podałeś podczas rejestracji.

Następnie otrzymasz (za pośrednictwem sms lub e-mail) hasło tymczasowe, które umożliwi Ci zalogowanie się do swojego konta w BenefitClub. Po zalogowaniu się musisz niezwłocznie ustawić swoje własne hasło.


2. Jak zmienić hasło? czytaj

Po zalogowaniu się do swojego konta przejdź do sekcji „Zmień hasło”, widocznej w dolnej części strony. Następnie wpisz nowe hasło i zaakceptuj zmianę.


3. Jak otrzymać nową kartę BenefitClub (np. w przypadku zgubienia karty)? czytaj

Nową kartę BenefitClub możesz otrzymać w firmie, w programu której jesteś zarejestrowany.

Po otrzymaniu nowej karty w firmie musisz zaakceptować zmianę karty po zalogowaniu się na Twoim koncie w BenefitClub. Do czasu akceptacji zmiany obie karty (nowa i stara) będą aktywne.

Wydanie nowej karty nie ma wpływu na saldo punktów na Twoim koncie.


4. Jak zmienić lub uzupełnić swoje dane w BenefitClub? czytaj

W każdym momencie możesz zmienić swoje dane kontaktowe. Aby tego dokonać, zaloguj się do swojego konta w BenefitClub. Kliknij w link „zmień” widoczny przy danych, które możesz zmienić.

Po wprowadzeniu nowych danych kontaktowych musisz je zweryfikować. Adres e-mail możesz zweryfikować klikając na link weryfikacyjny, który zostanie przesłany na podany przez Ciebie adres e-mail. Nowy numer telefonu komórkowego możesz zweryfikować poprzez wpisanie kodu jednorazowego przysłanego SMSem.


5. Jak zrezygnować z otrzymywania wiadomości promocyjnych z BenefitClub? czytaj

Musisz zalogować się do swojego konta w BenefitClub. W sekcji „Ograniczenia dotyczące mailingu firm” możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości promocyjnych.

Możesz zablokować wiadomości promocyjne z konkretnej firmy lub w ogóle zrezygnować z otrzymywania wiadomości.

Mapa strony BenefitClub

O BenefitClub
Strefa Klienta
Pomoc
BenefitClub w sieci
Kontakt